مدیریت برهان پژو : پژو 301 و پژو 208 جدید به ایران خواهند آمد

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
17:02
Galloway Terrell

26

گزارش زومیت
خبرها اتومبیل

مدیر دلیل پژو : پژو 301 و پژو 208 تازه به جمهوری اسلامی ایران خواهند آمد
حامد قاسمی نراقی
تالیف کننده : حامد قاسمی نراقی
یکشنبه , ۲۴ بهمن ۹۵ ساعت ۱۴ : ۰۸
رئیس عامل پژو : پژو 301 و پژو 208 جدید به ایران خواهند آمد
فیس‌بوک تلگرام

ژان فیلیپه ایمپراتو مدیرعامل پژو , بابیان عرضه‌ی پژو 2008 گذشته از نوروز ۹۶ , اظهار‌کرد که پژو 301 و پژو 208 نیز به ایران خواهند آمد .
تبلیغات

آیفون 7 با ضمانت نامه دارای اهمیت
پکیج آزمون میان المللی CCNA
آمادگی ورود به بازار کار
مقاله‌های دارای ارتباط :

پژو 2008 جور 2017 , کراس اوور مجهز به بهترین موتور سال
پژو 208 , 301 و 2008 در یک نگاه

ژان فیلیپه ایمپراتو مدیرعامل پژو لحظاتی پیش طی سخنرانی در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی کشور‌ایران اظهار‌کرد : «پژو یک سهیم تاریخی و موضوع اعتماد ایرانی‌ها است که برای حدود ۴۰ سال با جمهوری اسلامی ایران اتومبیل همکاری کرده است . در این سال‌ها پژو ۴۰۵ , ۵۰۴ , ۲۰۶ و ۲۰۷ قسمتی از زندگی روزمره ایرانیان بوده است . »

وی افزود : «سال قبلی در همین همایش , همکاری نو برای ساخت و ارائه سرویس ها به مشتریان اهل ایران را اعلام کردیم . سال گذشته همیاری مشترک کشور‌ایران خودرو و پژو با اسم ایکاپ صورت گرفت و پس از ۸ ماه محصول جدیدی از آخری نسل خودروهای پژو فراهم ساخت شد . پژو ۲۰۰۸ که به‌تازگی در اروپا مطرح شده شده است و با کمتر از 1‌سال فاصله آن را در کشور ایران هم ارائه میکنیم . پژو ۲۰۰۸ قبل از عید نوروز در کشور‌ایران ارائه می شود و می بایست از کشور ایران ماشین برای مهیا کردن قابلیت و امکان ایجاد توسعه یافته تشکر کرد . »

او با اعلام عرضه‌ی پژو 208 و پژو 301 نو در کشور‌ایران , اظهار کرد : «خودروهای پژو ۳۰۱ جدید و پژ‌و ۲۰۸ نو هم در جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شوند . فروش خودرو اقساطی پژو ۲۰۰۸ می تواند فناوری‌های نو پژو را در کشور ایران به خیر و خوبی معرفی نماید و لذت سود از آن را برای مشتریان در بر خواهد داشت . تجربه مشتریان از فروش استارت میشود و ادامه‌ی آن خدمات کیفیت خوب کیفیت خوب بعداز فروش خواهد بود که جمهوری اسلامی ایران خودرو این کیفیت بالای سرویس ها بعد از فروش را به مشتریان ارائه خواهد اعطا کرد . »

ولی او با اطلاع از چالش پیش‌ روی خدمات بعد از فروش در کشور ایران افزود : «امیدوارم چالش سرویس ها بعد از فروش پژو در کشور‌ایران را به راحتی پشت رمز بگذاریم و بتوانیم بهترین باشیم . »

ایمپراتو در پی افزود : «پژو در مسابقات رالی پاریس داکار نه‌تنها قهرمان شد بلکه توانست نشان دهد چقدر مقاوم و کیفیت عالی است . ما از ایکاپ میخواهیم همین ویژگی‌ها را برای ارائه سرویس ها به مشتریان اهل ایران داشته باشد . »
پژو 208 :

پژو 208
پژو 301 :

پژو 301


خودرو فروش باما


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو در ارمنستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]