رِستُومُود ۳۰۰ هزار دلاری مرزهای بین نسل اولیه و پنجم کامارو را کمرنگ کرد

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
17:02
Galloway Terrell

رِستُومُود ۳۰۰ هزار دلاری مرزهای فی مابین نسل اول و پنجم کامارو را کمرنگ کرد
فیس‌بوک تلگرام

یک دستگاه کامارو Restomod گونه سال ۱۹۶۷ که کاملاً اصلاح و تقویت شده است , با ارزش ۲۹۹ , ۹۰۰ دلار به حراج گذاشته شد .
تبلیغات
آیفون 7 با ضمانت طومار حساس
پکیج آزمون دربین المللی CCNA
آمادگی ورود به بازار کار

یک خودروی کامارو متعلق به سال ۱۹۶۷ از گونه Restomod با قیمت ۲۹۹ , ۹۰۰ دلار به فروش گذاشته شده است . این کامارو که به وسیله شرکت Ultimate Auto of Orlando به‌طور کامل تصحیح و تقویت شده است , اولین دفعه در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه SEMA به نمایش درآمد . طبق اعلام وب‌سایت eBay , این ماشین در بالا به بها ۴۲۰ هزار دلار در آن نمایشگاه خریداری شد و اکنون با یک تخفیف باورنکردنی با بها ۲۹۹ هزار دلار به تاراج نهاده شده‌است .

این کامارو با سیستم تعلیق شرکت Detroit Speed و جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی یاور با پیشرانه‌ی عظیم‌الجثه‌ی ۶ . ۲ لیتری شورولت از گونه LS9 , بضاعت و توان ایجاد ۶۳۸ اسب بخار اقتدار و ۸۱۹ نیوتون‌متر گشتاور دارد .

کامارو Restomod

این Restomod قرمزرنگ دارای سقف فیبر کربنی , رینگ‌های سفارشی ۲۰ و ۲۱ اینچی Vellano VKS , کاپوت و صندوق‌عقب سفارشی , چراغ‌های عقب کامارو دسته ۶۹ , ترمزهای دیسکی Baer در هر چهار چرخ و اگزوز سفارشی از بغل است .

کامارو Restomod

شرکت تولید کننده کارایی نموده است با استفاده از اتاق نسل پنجم خودروی کامارو , این خودرو گونه ۱۹۶۷ را به قرن بیست و یکم بیاورد . تودوزی داخل کاملاً سفارشی و از جنس چرم و جیر است و اتومبیل دارنده سیستم تهویه , یک سیستم پخش با صفحه‌ی اکران لمسی از مارک پایونیر , ساب‌وُوفر , صندلی‌های مخصوص جلو و عقب , کنسول فیبر کربنی و پوشش سفارشی ستون‌ها است .

خرید و فروش خودرو کامارو Restomod

کاملاً مشخص و معلوم است که برای ارتقا این ماشین زمان زیادی صرف شده است و خریدار این ماشین صاحب و مالک یک میزان دارایی ارزشمند میشود . در‌پی تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده خواهید کرد .

کامارو Restomod





خودرو خرید


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو در ارمنستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]