بررسی ویژگی های دوج دورانگو SRT 2018

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
17:02
Galloway Terrell

13

خبرها اتومبیل

تحلیل خصوصیت های دوج دورانگو SRT 2018
علی طهوری
مولف : علی طهوری
جمعه , ۲۲ بهمن ۹۵ ساعت ۱۳ : ۰۰
باز‌بینی ویژگی های دوج دورانگو SRT 2018
فیس‌بوک تلگرام

دوج یکی از خودروسازان محبوب آمریکایی است که خودروهای ماسل آن بسیار مشهور میباشند . این توشه دوج دست به افزایش خودروی کراس اوور خود به اسم دورانگو زده است که در ادامه , آن را نظارت کرده‌ایم .
تبلیغات
آیفون 7 با ضمانت طومار دارای اهمیت
پکیج آزمون لا به لا المللی CCNA
آمادگی ورود به بازار کار

دو خودروی دوج دورانگو و جیپ گرند چروکی پسوندهای مشابهی برای خود برگزیده‌اند ( پسوند SRT ) . ولی شرکت جیپ پسوند SRT را برای دو نسل از خودروهای خویش ارائه نموده است , درحالی‌که کمپانی دوج برای اولین دفعه از این پسوند سود می‌نماید . با توجه به این‌که نمایشگاه خودروی شیکاگو نزدیک است , دوج از جور دورانگو SRT‌ ۲۰۱۸ پرده برداری کرده است .

دوج دورانگو

پیشرانه احتراقی دوج از گونه تنفس ارگانیک ۶ . ۴ لیتری است که سیلندرها به صورت خورجینی در کنار هم قرار گرفته‌اند . این پیشرانه ۸ سیلندر , ۴۷۵ اسب بخار بضاعت و ۴۷۰ پوند فوت گشتاور ایجاد می‎کند . جریان توانایی تولیدی پیشرانه احتراقی از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته به هر دو محور می‌رسد ; به عبارت دیگر این اتومبیل دو دیفرانسیل است .

تلاش فوق‌الذکر برای یک خودروی SUV به وزن ۲ . ۷ بدن فوق‌العاده است . کمپانی دوج اعلام کرده است که شتاب‌گیری صفر تا صد این ماشین در ۴ . ۴ ثانیه طی می‎شود و مسیر یک‌چهارم مایلی را فقط در ۱۲ . ۹ ثانیه طی می‎کند . چنین توانی موجب می‎شود دورانگو توانایی کشش ۴ . ۳ بدن بار داشته باشد ; این عدد با استاندارد J2807 محاسبه شده‌است . خرید خودرو این میزان کشندگی چه بسا از عدد ۴ . ۲ بدن شورولت تاهو ( Chevrolet Tahoe ) طولانی تر است . البته باید این نکته را نیز در لحاظ گرفت که شورولت تاهو یک خودروی میزان بزرگ محسوب می‎شود , درحالی‌که دورانگو یک کراس اوور مقدار میانگین است .

دوج دورانگو

به مدد استفاده از شارژر ۳۹۲ با دو لوله فلزی ۳/۴ اینچی , صدا غرش این خودرو زیاد دلنشین و تحسین‌برانگیز است . سیستم خنک کاری موتور با وجود مجاری ورود هوا روی کاپوت و رخنه‌ مرکزی بزرگ مو جود در جلوی سپر ارتقا یافته است . همچنین مجاری ورود هوای جدید بر بالای چراغ‌های مه شکن تعبیه شده شده است . این دریچه محل ورود هوا که در بالای چراغ‌های مه شکن جای‌دارد , هوا را به باکس هوا ( airbox ) سوق‌دهی می‎کند . این روزنه ورودی هوا به‌تنهایی ۱۸ رتبه از دمای موتور احتراقی کاهش می‎دهد .

دورانگو یک کدام از کراس اوورهایی است که ظاهری وحشتناک داراست . طراح دوج کمی بالاتر رفته استِ به‌طوری‌که طراحی جلوپنجره به‌روزرسانی و رینگ‌های ۲۰ اینچی نو مصرف شده شده است . همینطور دوج از یک روزنه ورودی هوای طولانی تر در بین قسمت فوقانی و تحتانی جلوپنجره بهره نموده است . درباره‌ی سیستم فروغ و روشنایی دورانگو باید اعلام‌کرد که چراغ‌های مه شکن دورانگو از نوع ال ای دی هستند .



خرید خودرو قسطی


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو در ارمنستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]