به چه شکل در بازار جمهوری اسلامی ایران خرید خودرو , فروش خودروی دست دوم بخریم؟

دوشنبه 29 خرداد 1396
18:45
Galloway Terrell

افزایش قیمت خرید خودرو , فروش خودروهای وارد شده بیش از پیش بازار استوک ها را نیز زیر الشعاع قرار داده است .

که در‌این گزارش هدف ما ارشادوراهنمایی خرید خرید خودرو , فروش خودرو های استوک در بازار ایران است که ما در اینجا به مقطع قیمتی 80 تا 100می پردازیم درین دوران انتخاب ها محدود هست و احتمالا تاءمل کردن به خرید خودرو , فروش خودروهای لاکچری اروپایی جایز نباشد! برخی از مورد ها را تا سال قبل چه بسا میتوانستیم با زیر 80 میلیون تومان خریداری کنیم , اما امروزه با افزایش بها خرید خودرو , فروش خودرو های وارداتی بازار استوک ها را هم زیر تاثیر خود قرار داده ست .

هیوندای آزرا 2007 تا 2009

هیوندای آزرا با ورودش به کشور ایران ممکن است او‌لین حریف سرسخت ماکسیما بود . هیوندای آزرا سدان تبارک , قابل انعطاف و آسان , با تجهیزات و امکانات مناسب و مطمئنا مصرف سوخت بالا! خرید خودرو وارداتی سازگار با ذائقه آمریکایی دوستان عزیز . از کم خرید خودرو , فروش خودروهایی که جذابیت خودش و اسمش نیز سطح می باشند .

استهلاک بالا , حساسیت بیشتراز میزان موتور نسبت به شرایط روغن موتور , اجرت بالای تعمیر موتور که دارندگان این خرید خودرو , فروش خودرو بیشتراز از دیگر دسته ها با آن دست و پنجه نرم می کنند از نکات منفی آزرا است . در قبال از امکانات بسیار و هندلینگ مطلوبش نمیتوان چشم پوشی کرد . در شرایطی که خیلی اهل میزان گیری ترازو مصرف سوخت نیستید و خرید خودرو , فروش خودرویی می‌خواهید که از آن لذت ببرید و هر دوران کسل شدید در هنگامی کوتاه به پول عیب گیری تبدیل فرمائید , روی کشف کردن آزرا وقت بگذارید زیرا آزرا خرید خودرو , فروش خودرویی خوش مشتری است .

حیث عمومی دارندگان : کیفیت قطعات داخلی در گذر فرصت مضاعف تعریفی ندارد , بعداز 4 سال , استهلاک قطعات در آنان نمایان میشود . گیربکس اتومات در سرعت‌های بالا و معکوس کشیدن قدری تنبل کار می کند . بازار دست دوم زیاد نیکی دارااست و نیازی نمی باشد زمان زیادی برای فروش آن در بازار صرف فرمائید .



بی ام و 325i مدل 2005

مارک ب ام و در ایران طیف گسترده ای از دوست داران را به خود اختصاص داده است . این جور که با کد اتاق E46 به بازار عرضه شد با وجود محدود بودن تعداد عرضه در کشور ایران زیاد موضوع اعتنا قرار گرفت . البته شباهت ظاهری آن با نسل قبلی محرمانه سه E36 در محبوبیتش بی تاثیر نیست . حتی جمع ای بعداز سال 2005 که دیگر این اتاق تولید نشد و جای خود را به E90 بخشید افسوس خوردند که چرا طراحان ب ام و ظواهر ساده و دوست داشتنی این قهرمان را دیگر تکرار نکردند .



325i که از موتور M54TUB25 سود می‌برد یک دیفرانسیل عقب با هندلینگ بالاست . در‌حالتی که میخواهید هیجان رانندگی را اندکی بالا ببرید سفارش میکنیم در روزنامه ها درپی مثال تندرست آن که دست مصرف کننده بوده بگردید . و اما یادتان باشد که اسباب یدکی این جور به همان دلیل عرضه محدود به فراوانی لوازم خصوصی 5 در بازار یافت نمی‌شود . گونه ارزانتر آن 318i معمولی و مدل بالاتر آن M3 سدان , M3 کوپه و M3 کروک و نسخه CSL است که برای خرید آن ها می بایست بهای بیشتری بپردازید .


حیث عمومی دارندگان : خریداران این خرید خودرو , فروش خودرو با پرداخت مبلغی زیر 100 میلیون تومان معتقدند وسیله ای که در چنگ دارا هستند احتمالا نتواند مانند آزرا و کمری توشه ببرد ولی در کاربری روزانه از آن‌ها چیزی کم ندارد .



[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو در ارمنستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]