تصادف یک دستگاه تسلا دسته S دیگر سبب ساز به مرگ راننده شد

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
17:01
Galloway Terrell

همان‌طور که می‌دانید سیستم رانندگی اتوماتیک برای پرهیز از تصادفات تشکیل‌شده اما به تازگی در تصادفی که برای یک دستگاه تسلا جور اس در هلند چهره داده که سبب به کشته شدن سرنشین آن شده‌است . در‌پی برای اطلاع از جزئیات طولانی تر , با زومیت یار باشید .

تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت طومار اصلیپکیج امتحان فی مابین المللی CCNA آمادگی ورود به بازار کار
طبق گزارش‌های نشر داده شده به وسیله رسانه‌های هلندی , در حادثه‌ی اخیر تسلا گونه اس مردی ۵۳ ساله در صبح چهارشنبه در شهر بارن هلند کشته شد . مقامات تسلا فورا بعد از این حادثه اذعان کردند که از پر‌نور بودن سیستم رانندگی اتومات مدرکی در دسترس نمی باشد و آن ها علت این تصادف را خطای راننده می دانند .

طبق گزارشات خدمت خبری NOS هلند خودروی نام برده که با پر سرعت در حال تکان بود , از جاده خارج شده و با یک درخت برخورد کرده البته کمپانی تسلا درباره با این واقعه می گوید که قابلیت خاموش بودن سیستم رانندگی مداد در زمان تصادف هست .

آتش‌‌نشان‌هایی که به محل حادثه اعزام شده بودند با خلل روبرو بودند چون باتری‌های این اتومبیل می‌توانست تلفات رخداد را طولانی تر کند و خاموش کردن حریق زمانه بیشتری را طلب کرده بود . مسئولین تسلا و پلیس در حال چک علت این واقعه هستند .

سخنگوی تسلا در بیانیه‌ای اعلام کرد : ما در درحال حاضر محاسبه علت وقوع این اتفاق هستیم و به محض اینکه به نتیجه‌ای برسیم آن را اعلام خواهیم کرد .

Tesla

در ماه می و در فلوریدا آمریکا هم تصادف دیگری از خودروی تسلا S رویداد که درین اتفاق خودروی مذکور با یک دستگاه کامیون واکنش کرده و راننده‌ی آن جان شکست ; دیدنی اینجا است که این تصادف درصورتی که چهره بخشید که سیستم رانندگی مداد در شرایط فعال بود . نا گفته پیدا است که هدف از تشکیل داد این سیستم ایجاد سهولت در رانندگی و از میان بردن خطاهای راننده است و شرکت تسلا با بیان این مورد که آمار تلفات این ماشین کمتر از سایر خودروها است , به دفاع از سعی سیستم خودران خود پرداخته است .
آ

خودرو خرید باما



[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو در ارمنستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]