فراری 458 ورژن خیر و خوبی لائودا وارد بازار شد

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
17:02
Galloway Terrell

فراری نسخه‌ی جدیدی از اتومبیل جذاب فراری 458 را با نام خیر و خوبی لائودا , راننده‌ی اسبق مجموعه فرمول یک وارد بازار کرده است .

تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه اصلیپکیج امتحان بین المللی CCNA آمادگی ورود به بازار کار
فراری 458 یک کدام از جذاب‌ترین مدل‌های این کمپانی است که هوا داران خاص خودش را دارااست . فراری نسخه‌ای از مدل 458 را به اسم راننده‌ی اسبق گروه فرمول یک , خیر لائودا نامگذاری و روانه‌ی بازار کرد . در پی با زومیت هم پا باشید .

فراری با ایجاد مدل 458 خود توانسته این اتومبیل را در میان ابرخودروهای زمینه توجه قرار دهد . این ماشین از یک پیشرانه‌ی ۴۴۹۹ سی‌سی هشت سیلندر خورجینی منفعت می برد که توانایی دورگیری موتور این خودرو را تا ۹۰۰۰ دور بردقیقه ارتقا می دهد .


Ferrari

احتمالا این نوع جدید فقط یک 458 معمولی با رنگ‌آمیزی گوناگون به نظر رسد اما این ماشین با دوخت جدید صندلی‌ها توانسته جلوه‌ی خاصی به نماد اسب این فراری بدهد . همان‌طور که گفته شد اسم این ورژن از 458 را خیر لائودا نهاده اند که یادآور مقطع طلایی تیم فراری در مسابقات فرمول یک باشد . یک کدام از دارندگان خودروی برلینتا , رنگ‌آمیزی این اتومبیل به شیو‌ه‌‌ای که بیان کنده بازه زمانی براق اسکودریا باشد را برای ادای احترام به فراری درخواست کرد .

Ferrari

سازه به این درخواست سقف این اتومبیل به رنگ سپید رنگ‌آمیزی شده است که نمایانگر پرچم ایتالیا باشد و همچنین از رینگ‌هایی به رنگ طلایی در خودروی نام برده استفاده شده شده‌است .

فراری برای این خودرو قیمتی معادل ۲۶۰ هزار پوند گزینش کرده که خریداران میتوانند با پرداخت این مبلغ مالک یکی خاص‌ترین فراری‌ها شوند . فروش خودرو هیرسا می بایست به‌این نکته هم توجه داشت که پایانی باری که 458 در سال ۲۰۱۴ به فروش گذارده شد قیمتی برابر ۲۸۵ هزار پوند داشت .آ

خودرو فروش فوری


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو در ارمنستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]