چه طور در بازار کشور ایران خرید خودرو , فروش خودروی استوک بخریم؟ - 2

دوشنبه 29 خرداد 1396
18:45
Galloway Terrell



کیاسراتو کوپه مدل 2012

طراحی جلوی این اتومبیل شباهت زیادی به میتسوبیشی اوولوشن داراست و پباده سازی عقب آن تا حدی شبیه به خرید خودرو , فروش خودروهای سئات است . در او‌لین نگاه یاد ژاپنی های خشمگین میفتید , بعد از آن متوجه میشوید که یک کره ای نه چندان توانمند است! نوع عرضه شده در کشور ایران با پیشرانه 2000 سی سی بوده و نسل جدید سراتو است . نوع قبلی آن با وجود محدودیت بازار امتحان خود را خوب پس داد و سبب شد نماینده کیا در ایران مدل جدید سراتو را بیشتراز دسته قبلی وارد کند . حریف اساسی آن مزدا3 است .

قابلیت و امکان های حرکتی یکسان اما استعمال اسپرت خیس . درهرصورت در مقایسه این 6 خرید خودرو , فروش خودرو پباده سازی به روز خیس و برنا پسند از آن سراتو کوپه است . از زیبایی آن که بگذریم کیفیت ساخت فراتر و مصرف کمتر موجب برتری آن شده , البته پیشرانه خیر چندان کار کشته لذت چابکی یک کوپه تمام عیار را از دارای سلب می کند , در‌حالتی که مشاجره اختلاف قیمتی مطرح نباشد خریدارانی که به شتاب بالا اهمیت ارائه می کنند و پافشاری به کوپه بودن خرید خودرو , فروش خودرو دارا‌هستند یقینا سراغ جنسیس کوپه می‌روند .

حیث همگانی دارندگان : افت قیمت معدود و بازار استوک آن خوب است . قطعات بدنه آن دشوار پیدا میشود و در نمایندگی ها هم باید چند روزی معطل بمانیم تا قطعه سفارشی فراهم شود . درضمن کاغذ کیلومتر دیجیتالی به هیچ وجه شم خوبی به راننده نمی دهد . کیفیت رنگ بدنه به مراتب خوبتر از تولیدات هیوندای بالاخص هیوندای کوپه ( رقیب ارزان ارزش خیس آن ) است .



میتسوبیشی پارو نوع 1385 تا 1386




پاجرو از 20 سال قبل تا کنون همواره خوش نام بوده . شاسی بلند لوکسی که هواداران زیادی داراست و اصالت ژاپنی میتسوبیشی , عده ای از خریداران SUV را از تاءمل کردن به خرید خودرو , فروش خودروهای کره ای گشوده می‌دارد . گروه خرید خودرو , فروش خودروسازی بهمن مدتی کوتاه مبادرت به ایجاد این محصول کرد و سازه به دلایلی اکنون دیگر در کشور‌ایران تولید نمی‌شود . جادار بودن , کیفیت بالای مونتاژ , عملکرد فوق العاده گیربکس هوشمند در مانورهای شهری و شتاب گیری عالی عامل برتری آن نسبت به بقیه شاسی بلندهای این مقایسه است . یک کدام از دیگر از امتیازات پررنگ پاژرو مخلوط هنرمندانه خصوصیت سود شهری و خارج از جاده ای با نیز است . طبیعتا پرستیژ یک پاجرو را نمیتوان با بخش اعظمی از SUV های هیوندای یا کیا مقایسه کرد .



ژاپنی ها یک فرمول کلی را در بخش اعظم تولیدات خویش حفظ کرده اند : کاهش پیچیدگی در قطعات یدکی مدلهای گوناگون . از جمله نکات منفی آن می توان به مصرف سوخت بالا , گران بودن قطعات بدنه و کم بودن تعمیرکاران کارشناس اشاره نمود . حتی ارائه خدمات به پاژرو صرفا در بعضا از نمایندگی های مجموعه خرید خودرو , فروش خودروسازی بهمن قابلیت پذیر است



هیوندای توسان 2008 تا 2010

گذشته از اینکه آن را SUV بنامیم می‌توانیم از نرمی عملکرد جعبه دنده آن توصیف کنیم . هنگامی که پشت فرمان توسان مینشینید ممکن است یادتان برود که شاسی بلند سوارید . ظاهر ساده آن شما را خاطره ذوق و سلیقه آسیایی ها در اوایل دهه 80 شمسی می اندازد . دقیقا هنگامی که جزیره کیش جولانگاه خرید خودرو , فروش خودروهای کسل کننده کره ای بود . ولی ترقی عجیب در پباده سازی خرید خودرو , فروش خودروهای مدرن کره برای تصاحب بازار آمریکا در مثال های نو بارز است .

تا 5 سال قبلی ارزش منطقی داشت البته الان باید دستکم 80 میلیون برای نوع 2009 آن پرداخت فرمائید . صرف‌نظر از رقیب غیر دورازشوخی به اسم نیسان رونیز , شایسته ترین SUV بازار 80 میلیون تومانی , هیوندای توسان است . ظواهر آن در مقایسه با پاجرو و سانتافه بازنده است . البته معدود مصرف تر بودن و بازار دست دوم آن نسبت به پاجرو برتری دارااست . در‌حالتی که بخواهید با دست‌کم ارزش یک SUV با امکانات میانگین رو بالا بخرید و انتظار قابلیت آفرود ماهر نداشته باشید , می توانید هیوندای توسان را در لیست انتخابی خود قرار دهید .

نظر عمومی دارندگان : ادوات کنترلی مانند دکمه ESP و 4wheel در جاهای خوبی تعبیه شده ولی طراحی جور دنده و امر بیش تر از حد معمولی است و احساس گران‌قیمت بودن را القا نمیکند . قعطات یدکی آن به مراتب ارزان تر از شاسی بلند های دیگر این اتومبیل ساز است . ابعاد مسئله پسند خانم هایی که علاقه به SUV دارا هستند . خرید خودرو وارداتی


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو در ارمنستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]